AKTIIVINEN TAKATASAUSPYÖRÄSTÖN LUKKO JA MOMENTINHALLINTA
Aktiivinen takatasauspyörästön lukko ja momentinhallinta* tarjoaa lisää pitoa sekä kaarteissa että maastossa. Se tapahtuu hallitsemalla taka-akselin vasemman ja oikean pyörän välistä luistoa. (Active Rear Locking Differential) *Valinnaisena D300- ja P380-voimansiirroissa.
LIIKKEELLELÄHDÖN PIDONHALLINTA LIUKKAALLA
Liukkailla pinnoilla, kuten ruohikossa tai lumella, vääntöä voidaan tasapainottaa etu- ja takapyörille, jotta pito olisi paras mahdollinen. Ääriolosuhteissa, joissa vain etupyörät vetävät, jopa 100 % moottorin väännöstä voidaan jakaa etupyörille pidon optimoimiseksi. (Low traction launch)
ELEKTRONINEN ILMAJOUSITUS
Ajamista parantaa tuoretta teknologiaa edustava jokaisen pyörän elektroninen ilmajousitusjärjestelmä*, jonka ansiosta pyöräliitos on tasapainoinen. Järjestelmä voi puuttua hankaliin tilanteisiin ja pitää Range Rover Velarin vakaana maastosta riippumatta. Tarvittaessa se vaihtaa saumattomasti kahden ajokorkeuden välillä ja parantaa näin ajamisen laatua. *Vakiona D300- ja P380-voimansiirroissa, valinnaisena D180-, D240- ja P300-voimansiirroissa.
TERRAIN RESPONSE
Range Rover Velar -malleissa on vakiona ainutlaatuinen Terrain Response -järjestelmä, jonka ansiosta kuljettaja voi optimoida auton moottorin, vaihteiston, keskitasauspyörästön ja alustajärjestelmien toiminnan maastovaatimusten mukaisesti valitsemalla jonkin helposti tunnistettavista ajotiloista. Terrain Response 2 on valinnaisvaruste, joka vie palkitun järjestelmän ominaisuudet aivan uudelle tasolle. Automaattiasetus valvoo kulloisiakin ajo-olosuhteita ja valitsee aina parhaiten soveltuvan maastoasetuksen.
KEHITTYNYT VETOAVUSTIN
Valinnaisen kehittyneen vetoavustimen avulla voit hallita perävaunun suuntaa peruutettaessa. Käyttämällä Terrain Response 2 -kiertosäädintä Touch Pro -ohjainten kautta järjestelmä puuttuu auton ohjaukseen, jotta perävaunu kulkisi haluttua ajolinjaa kosketusnäytöllä näkyvän kuvan mukaisesti.
ALAMÄKIHIDASTIN
Land Roverin patentoima alamäkihidastin (HDC) auttaa kuljettajaa säilyttämään auton hallinnan hankalassa alamäessä. Se ylläpitää tasaista nopeutta ja jarruttaa kutakin pyörää erikseen. Mäkilähtöavustin on vakiovaruste, joka varmistaa, ettei auto vieri taaksepäin, kun lähdetään liikkeelle ylämäessä.