MYÖS LADATTAVA HYBRIDI
ENSIMMÄINEN LADATTAVA HYBRIDIMALLI
HUIPPULUOKAN LIITETTÄVYYS JA VIIHDEJÄRJESTELMÄT
Range Roverin muotoilu on vaivattoman ikonista. Modernia ilmettä lisäävät uusi etusäleikkö, etupuskuri ja konepelti, sekä integroidut pakoputket ja upeat uudet LED-etuvalot.
Range Roverin tunnistaa välittömästi. Auton persoonallinen siluetti on hienostuneen kapeneva ja kaartuva. Sen kiiltävän mustat pilarit korostavat kattoa, auton virtaviivaista ja eleganttia muotoilua.
KATSO GALLERIA
Pitkällä akselivälillä varustetun Range Roverin tunnistaa välittömästi. Se on upeasti muotoiltu ja viimeistelty. Panoraamakatto kuuluu auton vakiovarustukseen. Kori on 200 mm pidempi, jolloin sisätilat ovat ylellisen väljät.
Range Roverin sisätilojen muotoilu on vaivattoman mukavaa ja upeasti viimeistelty. Yksityiskohdat, kuten uudistunut viiluvalikoima, korostavat Range Roverin hienostunutta ilmettä.
KATSO GALLERIA
Range Roverin uusi sisustus on suunniteltu luokkansa parhaaksi. Autossa on kautta linjan käytetty upeita materiaaleja. Istuimet ovat aikaisempaa leveämmät ja uusi ilmava konsoli on suunniteltu intuitiivisen helppokäyttöiseksi.
KATSO GALLERIA
Pitkän akselivälin Range Rover -mallissa matkustajat saavat olla omassa rauhassaan. Tavallisella akselivälillä varustettuun malliin nähden matkustajilla on 186 mm enemmän jalkatilaa, joten matkustaminen on vieläkin mukavampaa.
Ladattava hybridiautomalli (PHEV) tarjoaa erittäin hienostuneen kokemuksen. Se on Range Rover Sport -malliston huippua niin maantiellä kuin maastossakin. Range Rover Sportin ladattava hybridimalli kiihtyy 0-100 km/h vain 6,7 sekunnissa ja sen huippunopeus on 220 km/h.
12,3-tuumainen Interactive Driver Display -teräväpiirtonäyttö on kuljettajan apuri. Viihde, navigointi, puhelin ja media on helposti kuljettajan ulottuvilla.
Range Roverille voit lähteä ystäviesi tai perheesi kanssa viikonloppuretkelle. Tilaa riittää mainiosti esimerkiksi makuupusseille ja matkalaukuille.
Käytä neljää istuinta ja tee lisää tilaa suuremmille tavaroille, kuten suksipusseille tai muille pitkille esineille.
Kun käytössä on kolme istuinta, saat käyttöösi runsaammin tavaratilaa.
Kun kolme istuinta on taitettu alas, voit ottaa mukaasi kaikkein suurikokoisimmatkin matkatavarat.
Wet volume is the industry standard, which is measured by filling the loadspace with liquid. Dry volume is measured with solid blocks (200 x 50 x 100mm), showing the amount of practical space within the vehicle.
Rear loadspace is reduced on PHEV models, please contact your local retailer for more detail.
All figures shown are for Standard Wheelbase.
Executive-luokan takaistuimille on saatavilla Convenience Fold -taittotoiminto, jolla voit säätää takaistuimien asetukset ylemmällä kosketusnäytöllä tai älypuhelimesi sovelluksella.*
*Edellyttää Remote Premiumin.
Nelivetojärjestelmä (AWD) takaa tarkat ja luotettavat maastoajo-ominaisuudet. Jotta optimaalinen pito säilyisi kaikissa olosuhteissa, Range Roverin voimansiirto on huolellisesti suunniteltujen tekniikoiden ansiosta yhteydessä auton muihin järjestelmiin.
Range Roverin vetokyky on jopa 3 500 kg* ja räätälöityjä teknologioita käyttämällä auto suoriutuu kaikkein vaikeimmistakin tehtävistä helposti. Nauti sähköisesti käyttöön otettavan vetokoukun, kehittyneen vetoavustimen ja takaosan korkeudensäädön tarjoamasta käytännöllisyydestä.
Range Roverin kahluusyvyys on jopa 900 mm. Valinnainen kahluusyvyyden tunnistusjärjestelmä hyödyntää ovipeilien antureita ja ilmoittaa, kun veden syvyys lähestyy ajoneuvon suurinta sallittua syvyyttä. Hallintajärjestelmä tarjoaa reaaliaikaista tietoa ja osoittautuu erityisen käteväksi pimeällä.
Tämä on tähänastisista voimansiirroistamme innovatiivisin. Range Roverin ladattava hybridisähköautossa (PHEV) on kehittynyt Ingenium-bensiinimoottori ja sähkömoottori. Sen lähtöteho on 404 hv ja se kiihtyy 0-100 km/h 6,8 sekunnissa. CO2 päästöt alkaen ainoastaan 72 g/km.
Range Roverin moottorimallien ominaisuudet on optimoitu eri tavoin aina tehokkuudesta puhtaaseen ajonautintoon, hienostuneisuuteen ja polttoainetaloudellisuuteen. Kaikissa moottoreissa on Stop/Start-teknologia ja älykäs jarrutusenergian talteenotto.
Kokonaan alumiinisen monokokkikorinsa ansiosta Range Rover on yksi luokkansa kevyimmistä autoista. Korirakenteeseen lisätty vahva alumiiniseos varmistaa, että matkustamon turvaosaan tunkeutuu törmäystilanteessa mahdollisimman vähän materiaalia.